20 november, söndag

igår när jag slutat jobba så kom malin till jobbet & mötte upp mig!
vi handlade & gick sen hem till mig & therese..
daniel var här hemma redan då :)

så vi började med maten & gjorde någon drinked med röd martini, limejuice & granatäppeljuice, det var gott, smakade glögg typ haha!..
sen kom therese & ferial hit efter åtta någon gång :)

då åt vi tacos & pratade sen blev det pannacotta med vitchoklad & vaniljstång med passionfrukt, mmmmmm så gott!
sen blev det lite godis & tv!

så det blev en härlig skön kväll i soffan framför tvn!
ferial åkte runt elva..
sen somnade malin & daniel så jag & therese kollade på någon bra spännande film på trean!

idag har vi bara ätit frukost & tagit det lugnt..
daniel har precis åkt iväg på match..
jag ska fixa mig & äta lite tacos innan jobbet...

jag jobbar 14-20.10 idag..
inte alls taggad..
börjar med kassa sen deli!

efter jobbet åker jag iväg till daniel!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0