1 november, tisdag

söndagen var lugn..
jag kom till norrtälje lagom till matchen!
matchen var spännande, men tyvärr förlorade norrtälje med 3-4 mot hallsta..
det blev paus i matchen & ambulansen fick komma in på isen & hämta en spelare i hallsta..

efter matchen åkte jag & daniel hem till honom..
vi gick in på ica vid brommaplan & köpte lite gott till kvällen..

söndagskvällen var supermysig i soffan med varma mackor med champinjonstuvning!

igår åkte jag till uppsala, sen jobbade jag 9-15 & sen tillbaka till stockholm.
jag & daniel tog det jättelugnt igår & kollade tv hela kvällen..
vi åt falukorv & makaroner, var sååååå sugen på det!

på kvällen blev det nachostallrik ;)

idag åkte jag till uppsala & sen har jag jobbat 11.30-22.15!
min första dag i delin idag. sjukt kul!
lite stressigt efter jag vart själv med alla nya stängningsrutiner bara!
så jag jobbade över en timme haha!

nu är jag ialla fall hemm & har talat ut med min sambo!
nu är jag fan värd ben & jerrys & coca cola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0