underbara fredag

gårdagen var heeelt super!

började med att ligga på daniels balkong i solen ett tag, så varmt & skönt så!
runt halv ett började jag gå mot vällingby centrum för att möta upp anita..
vi var så hungriga så vi gick & åt på en gång.

för min del blev det sushi & det var helt okej. det finns ju godare sushi men den får duga ;)
vi satte oss ute i solen & åt lunch.
så härligt så..
pratade en massa & drömde oss bort!

runt tre tiden så kom daniel & mötte upp oss..
vi alla stod & pratade ett tag & sen åkte anita hem & jag & daniel gick runt & kikade lite.

daniel köpte ett par skitsnygga shorts på MQ.
& jag köpte ett litet minneskort till min nya kamera :)

efter det gick vi hem & tog det lugnt & myste lite sen så fixade daniel sig & vi åkte.
vi hann inte till barkarby, var såna jäääkla långa köer, på e4an hem till uppsala också.
körde i 50 km/h hur länge som helst.

väl i uppsala så mötte vi upp therese & martin & började gå mot svenssons taverna.
det var superfint väder men blåste ändå lite kallt.
men vi satt ute ändå :)

jag tog ialla fall en halloumiburgare. den var sååååååå god!
jag bara äääälskar ju halloumi! mm så god den var!
maten var jättebra men personalen var så sega, alt tog tid, vi fick säga till om notan tre gånger & det tog oss typ 45 minuter att få betala, efter att ha sagt till första gången..

efter middagen så gick vi & köpte lite godis & gick till bion..
filmen var faktiskt bra! kanske ska se dom andra nu också..
det är ju jack sparrow som gör filmerna bra!

men guuud å drygt att gå på bio så länge. benen & knäna är ju helt förstörda efteråt haha!
runt elva var filmen ialla fall slut.
så då åkte jag & daniel hem till mormor & morfar & sov..
vi var uppe ett litet tag men sen gick vi & la oss, var så himla trötta..

min dag var toppen :)





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0