tjejkväll

efter jobbet så följde jag med mamma & kolla på bikinis hon kollat på..
efter det åkte mamma hem & jag gick till martina & köpte lite gott.

sen möttes jag, jennifer & ulrika upp på hemköp & handlade för kvällen.
vi kikade lite på hm & gick in till therese på jobbet & hämtade hennes nycklar.

på hm gjorde jag värsta klippet!
en jättefin klänning jag tänkt beställa men aldrig gjort.
den var nedatt till 100 kr! så jag köpte den, en långklänning, såååå fin lägger upp bild sen :)

jag, malina, ulrika & jennifer gick hem till therese sen & började med maten.
therese kom typ rutn halv åtta.
då åt vi tacos & kollade på fyra bröllop..

under kvällen har vi pratat en massa & lyssnat på lady gagas nya album,,
guuuuuuuuud så bra! två favoriter, hair & scheize (tyska låten)..

nu har tjejerna gått.´
jag & therese är själva hihih..

ska nog sova snart. ska ju upp tidigt imorn..
imorn jobbar jag 6.50-16.
sen åker jag till daniel!!

vi ska gå & kika i vällingby centrum & äta god italiensk middag som jag ska laga :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0