resor

jag vet inte vad det är med mig men det enda jag gör i stort sett på datan, det är att kolla på resor & planerar in en massa, drömmer mig bort..
jag älskar verkligen att resa bort.

resor som jag är inne på nu är att åka till thailand eller vietnam i vår, i mars eller något. ska försöka hitta några som vill åka med bara haha...

nästa år skulle jag vilja sticka iväg på vårkanten, typ i maj eller något.
vara i sverige hela sommaren & sen i augusti nästa år åka till sardinien.
åh jag vill åka nu nu nu!

något ställe jag också skulle vilja åka till är malta!

jag skulle kunna resa en gång i månaden.
om jag hade pengar & betald semester till det..

nej nu ska jag sluta drömma för ett tag & få i mig lite frukost..






Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ær inte så dumt hær i Kopenhamn heller. kram momor och morfar

2011-05-08 @ 10:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0