altan häng

idag fick jag sluta tjugo minuter tidigare, jippi!
jag, therese & malin tog sju bussen ut till mamma & pappa.

när vi kom hit så började vi fixa med vårt goda på en gång..
sen gick vi ut på altanen i filtar & satte oss..

vi åt räkor & massa goda frukter & vitlöksbröd.
drack ett jättegott rosévin också. lets have pink heter det..

vi har pratat en massa & bara myst.
har verkligen haft jättetrevligt & mysigt med tjejerna :)

jag kom nyss in igen efter att ha gått till bussen med tjejerna..
så nu tänkte jag ta en dusch & fixa mina naglar såhär mitt i natten ;)
trots att jag ska upp tidigt imorn!

imorn tar jag åtta bussen mot grisslehamn!
då ska jag & daniel åka eckerölinjen med hans släkt typ :)
ska bli mysigt!

efter det blir det väl singö & fömodligen stockholm på söndag :)














Kommentarer
Postat av: Emma

åh vad mysigt och gott det såg ut :)

2011-05-29 @ 14:29:45
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0