6 maj, fredag

igår när jag kom till uppsala hämtade jag ut mitt hm paket & gick hem & provade shortsen.
ååååh så fina & bra dom var!

sen jobbade jag på kvällen..
hade lina med mig hela kvällen.
så vi var i mejan & pratade & plockade..

jag fick skjuts hem av lillebror & martin sen.
sen kollade jag bara på tv & tog det lugnt..

idag jobbade jag 9.30-17.15 & när jag slutat tog jag bussen till mormor & morfar.
vi fikade där idag för dom fyller år på måndag men är i danmark då.
mamma & pappa kom också såklart!

& nu har jag äntligen sett bröllopet med Prins William & Kate Middleton som jag missade förra fredagen
alltså, gud säger jag.
en av dom absolut vackraste kvinnorna i världen.
jag blir så rörd när jag ser sånt här.
jag grät inte men nära inpå alltså.

så maffigt, mäktigt & så fint..
men jag fick inte se hela. jag fick inte se kyssen.
får se resten på singö nästa helg ;)

men gud så lika kate & mary från danmark är.
lika vackra.. så naturligt vackra..

nu är jag & mamma hemma ialla fall här..
pappa gick till ett par kompisar-
mamma kanske också kilar över.

jag ska ialla fall se på bönderna nu i årets säsong av bonde söker fru.
så jag sover här ikväll..

min daniel är i rättvik i helgen & hälsar på hans jobbarkompis kalle :)
& jag jobbar min stängningshelg usch hatar den här helgen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0