5 maj, torsdag

igår kväll var supermysigt..
vi var ute & gick i vällingby & daniel visade runt mig där han gått i skolan & vart dom bodde.
ett av ställen hade jag förstått helt fel,  men nu vet jag :)

vällingby är faktiskt riktigt fint. finare nu är jag tyckte innan daniel visade mig runt.
det känns faktiskt ganska stort..


sen ville daniel gå in & kolla på en liten kiosk som han & hans kompisar gick till mycket som små.
så vi gick in & köpte en dricka & twix..
daniel sa att det var fortfarande samma ägare..

så när vi skulle betala så frågade han som jobba där om han hade gått på vällingbyskolan.
han sa att han kände igen han efter dom här åren.
så det var jättekul! så dom pratade lite :)

efter det gick vi vidare hemåt.
vi kunde inte låta bli att springa till en lekpark & leka lite haha.
dom har ju så roliga grejer nu i lekparkerna som inte fanns när jag var liten haha.

sen gick vi alla fall hem & kollade på klockan åtta hos stjärna, (asbra program) & åt lite nachos & myste :)
daniel tog ett bad & jag kollade på greys & andra avenyn..

nu är jag vaken ialla fall. jag har ätit frukost & tittar på andra avenyn, nehe? haha
jag ska nog åka härifrån under dagen.
så jag hinner hem & prova mina jeansshorts som kommit!

hoppas hoppas dom passar!!!
sen ikväll ska jag jobba 16.30-21.
& lina stänger, yeaay!

nu kommer inte jag & daniel ses förrän nästa fredag, åtta dagar :(





Kommentarer
Postat av: Chubby

Sötaste <3

2011-05-05 @ 18:57:25
URL: http://Hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0