28 & 29 maj, lördag & söndag

mamma var snäll & skjutsade mig till bussen på lördagmorgon.
på bussen hamnade jag bredvid en trevllig gubbe. vi satt & pratade resor heeela vägen haha!

väl framme i grisslehamn så mötte jag upp alla.
när vi kom på båten så gick vi & köpte en räkmacka på en gång.
så gott så..

tog en titt nere i tax freen & gjorde inte så speciellt mycket..
pvägen tillbaka så åt vid smärgåsbordet.
alltid lika gott tycker jag.

sen blev det lite shopping i tax freen.
köpte ett fint rosa läppstift!

efter båten så körde jag hem, jag fick var chaufför hiih.
sen kom alla med ut.
malin, martin, brita, bertil & henrik & roger..

vi åt massa gott & ännu mer.
dom var kvar till åtta typ sen kollade vi på kvällen är din.
alla somnade så jag kollade själv på runawaybride haha!

igår så tog vi det bara lugnt.
jag & daniel kollade på filmen black hawk down.
riktig riktigt bra film. men hemsk..
usch tycker det är riktigt jobbigt att kolla på hemska filmer när man vet att det är verklighet.

till lunch blev det tunnbrödrulle, det var riktigt gott haha!
jag & daniel åkte väl runt fem & väl i stockholm gick vi in itll coop & handlade lite..

när vi kom hem så satte daniel upp speglar & jag började med vår enkla middag..
på kvällen så kollade vi skilda världar & åt varma mackor & knäckermackor med avokade & grillkrydda.
mmm!

myyysig helg!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0