22 maj, söndag

igår kom jag ut till singö runt nio..
då kollade vi på tv & åt lite chips & drack cola..

sen hade jag & daniel filmkväll..
började kolla på någon Nora Roberst film som var helt okej..
redan då hade daniel börjat halvsova..
sen ville jag se world trade center.

tänkte att jag får se klart den sen kommer aldrig orka vara uppe.
men jag orkade, daniel sov typ hela filmen.
men tre på morgonen var den ialla fall klar.
gud så jag grinade. usch så hemskt..

eftersom vi kom i säng så sent så sov vi till elva idag, usch inte bra i detta fina väder!
men vi gick ialla fall ut & satte oss :)

sen fixade vi oss & åkte runt halv tre mot väddö, ut till sandviken camping & hälsade på mormor & morfar & deras nya husvagn
fick lite fika också. så mysigt där ute!

sen vidare mot norrtälje.
väl i norrtälje hämtade vi upp dennis & moa & åkte & åt lite mat för att fira moa.
vi åkte till piren & åt & satt vid vattnet..
så myyysigt!

fick bli en hamburgare idag med, dom hade inte så mycket att välja på tyvärr..
men det var gott ialla fall :)
& sällskap var ju bäst!

sen gick vi ut på bryggan ett tag men vände ganska snabbt för det blåste så jäkligt.
efterätt blev glass på donken haha.
sen en sväng hem till dennis bara & prata :)

jag åkte runt sju från norrtälje & daniel tog bussen hem..
så nu är jag hemma..
ska ner & titta på tv..

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0