13 maj, fredag.

ååh kan inte släppa att eric tog oss vidare! jag visste det!
guud så kul det ska bli att se eurovsion imorn!!

& irlands låt. den är ju sååå jäkla bra alltså, har den i huvudet hela tiden.
två identiska tvillingar som studsar omkring på scenen & sjunger om läppstift haha.

jag sov ialla fall hos jennifer igår.
jag är vaken & kan inte sova mer. har en hemsk hosta på morgon & kväll..
sen väntar jag på att farmor ska vakna!

vi ska hem till lägenheten & fixa det sista så den står klar för inflytt av mina hyrare på söndag!
kan ni förstå att jag flyttar för tredje sommaren i rad?
inte kul haha..

men det här kommer bli bra :)
jag hyr ut den i ett år..
nu ett tag får jag flytta hem till mamma & pappa i väntan på att flytta ihop med therese som fått en tvåa.
det kommer bli super!

mitt i stan & en balkong ut mot ån. kommer bli så bra så :)
det blir för ett par månader :)
nu vet ni det ialla fall :)

när jag & farmor är klara idag så ska jag åka ut till singö.
jag & daniel åker ut till hans familj & myser :)

imorn ska jag se min pojkvän spela fotobll, inte så van att se haha. mest hockey!
sen är det eurovsion som jag & emelie ska se på, hon offrar sig för mig, är hon inte för gullig ?

söndag blir det kalas för mormor & morfar!
så jag & daniel åker från singö på söndag dag :)

kommer bli en supermysig & underbar helg :)

undra hur många gånger jag använder orden "mysigt, myser, mys" & "Underbart" ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0