Maries 30årsfest


festen igår var jättetrevlig.

vi kom först av alla.
alla var hungriga & vi väntade på sushikocken som skulle komma vid halv sex men kom närmre halv sju.
så han höll på & la upp all mat & skar upp sushin.
han gjorde det såååå fint. häftigt att se ialla fall.

men på grund av det så blev det så himla sent med maten. vi åt runt åtta nio tiden tror jag.
så det drog ut på det lite.
festen kom aldrig igång haha!

men maten var ialla fall jättegod. daniel hade tagit wok som jag fick smaka lite av.
sushin var så sjukt god. den var från sushi 18, det är ett av mina favoritställen!
ett riktigt bra tips!

sen blev det lite fika & frågesport.
sen åkte vi hem runt halv tolv. mamma & pappa skjutsade hem oss.
kvällen var ialla fall jättetrevlig.
speciellt vid mitt bord, daniel, mamma, pappa, mormor & morfar :)

påvägen hem i bilen dunkade vi eric saade på max!
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0