härlig dag

det var uuuuuuuuuuuuunderbart att träna idag.
fan vad jag älskar det! man ska inte komma av sig får då blir det såna här pauser på två veckor haha.
skärpning nu. det är ju bara sååååå kul att träna. älskar känsla i kroppen efteråt!

när jag tränat gick jag till farmor.
där åt vi lunch, fiskgratäng med torsk & potatis & knäckemacka.
gud så gott det var!

sen jobbade jag stängning med lina. när jag får stänga med mina brudar då är det faktiskt kul att jobba!
& kvällen har gått snabbt faktiskt!

efter jobbet tog jag bussen till mamma & pappa för att hämta bilen.
så nu är jag hemma.
ska fixa med mina naglar & komma i säng snart!

så underbart fint väder idag också. man blir verkligen som en helt ny människa av lite sol.


mamma & jag
ska jag våga klippa lugg igen?


Kommentarer
Postat av: Chubby

Åh ja de e jätte fint ju göör =)

2011-03-15 @ 00:13:23
Postat av: louise

hihih vet inte om jag vååååågar!

ses imorn gumman. myyyyyyyyyyyyyyyys!

2011-03-15 @ 00:34:27
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0