blääääääää

på coop så köpte jag lite gott till mig själv att ha under hela dagen & kvällen.
så jag åt lite nyponsoppa med mandelbiskvier när jag kom hem. mm så gott det var var!
har inte ätit det sen jag var liten typ..

sen smsade moa mig. hon ville ha sällskap på vällingby centrum.
så med flera alvedon & lite halstabletter i matsäck så vandrade jag mot centrum..
vi gick & tog en lätt lunch..

jag tog en god räkmacka & moa en foccacia.
sen satt vi bara & pratade :)

efter det skulle moa shoppa. så hon hittade två par byxor.
jag kikade bara!
får ju lön imorn!

men jag kände efter ett tag att jag inte alls var så pigg som jag trodde.
alvedonen gick väl ur mig.
så vi gick hemåt igen.

när jag kom hem till daniel så kikade jag klart på haj filmen the reef.
den var precis som alla andra hajfilmer haha!

nu ska jag vara ligga här i soffan hela kvällen.
ta hand om mig själv!
måste bli bättre för jag ska jobba hela helgen, & det måste jag göra!

min middag blir svampsoppa, mmm!
har även köpt lite flädersorbet, den var helt okej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0