7 mars, måndag

idag jobbade jag 6.50-15.15, efter det gick jag runt på stan & kikade. provade fina vårjackor, beigea trench coats, självklart dom dyraste provade jag, aj aj aj!

åkte sen med pappa & ludde hem till dom.
packade ihop servisen jag fått av mamma & pappa.
den är fin & klassisk. tycker den är fin.

så nu får jag väl bjuda dom på fin middag med alla delar i servisen!

sen skjutsade lillebror hem mig hit.
åkte med han för första gången sen han fick körkort, coolt! haha.

sen jag kom hem har jag bara fixat lite här hemma & plockat upp allt.
jag har tänt lite ljus & så.
har satt på oc som jag börjat om med.
love it. har säkert sett det minst åtta gånger om, alla säsonger.
underbart att ha alla hemma!

& tack till lillebror som lånat ut sin dvd till mig så jag kan kolla haha!

nu börjar jag bli hungrig.
så jag ska göra i ordning något enketl.
blir nog yoghurt med färska jordgubbar. kanske en macka.

senare till kvällen ska jag smaska på lite ananas :)

ska bli en lång varm dusch också.
jag är så himla trött.
kanske ni ser på bilden nedanför..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0