26 mars, lördag

jag har inte fått mycket sömn inatt..
gick & la mig elva..
sen imorse runt halv åtta gav jag upp..

har legat i soffan hela dagen.
är helt slut. usch.
hostar & mår skit! har kanppt någon röst, låter som en man som är i målbrottet typ!

det jag äter är glass, knäkemackor & te. gott..
men men mamma & pappa är & handlar nu.
så jag kan dricka mer te. allt är slut. glassen med.
får bli milkshake sen!

jag ligger ialla fall & kollar på oc, säsong 1 är slut snart. sen har jag dom andra i lägenheten.
så efter oc blir det solsidan säsong 1!

var tvungen att sjukanmäla mig nyss.
känns tungt, ser tusenlapparna försvinna efter denna vecka & helg. men men det är inte jag som bestämmer..

jag saknar daniel också. han är på kryssning sen igår. grabbhelg för att fira några kompisar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0