25 mars, fredag

tillbaka i uppsala i min soffa.
fick gå upp tidigt imorse med daniel..
var i uppsala till åtta..

när jag kom till uppsala så åkte jag direkt & handlade lite.
köpte lite basgrejer & följde upp frysen & kylen med :)

jag har ätit lite frukost, blev gubbröre mackor med brämhults jucie med svarta vinbär & blåbär, såååå god :)
nu ska jag orka mig in i duschen.
känner mig inte alls pigg. låter för jävlig också.

kul att jag ska iväg till arlanda på äventyr som alltid nu för tiden haha. har ingen ork alls till det..
men men..

nej nu får jag ta tag i det här & ducsha, fixa naglar & sminka mig!
buhu vill inte..






Kommentarer
Postat av: lisa

Lycka till :)

2011-03-25 @ 11:44:54
URL: http://lisaalkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0