21 mars, måndag

inatt sov jag inte mycket.
min stackars älskling hade 39,5 graders feber & hostade så han spydde en massa & allt. usch varken han eller jag kunde sova haha!

jag åkte ialla fall till uppsala runt sju tiden.
när jag kom till uppsala åkte jag till farmor & fixade mig & fick lyxfrukost med laxsmörgåsar. gud så gott det är med lax!

sen gick jag till jobbet. har jobbat 9.30-19.15 idag. ett långt pass.
har inte alls mått bra idag. usch..

äntligen hemma ialla fall. har plockat & fixat lite för imorn. kommer hit en kvinna & kollar på min lägenhet. ska bli spännande!

nu myser jag framför tvn med god baguette med salami & soltorkade tomater & oliver till.
sen blir det färska jordgubbar, kanske lite glass till. mmmmm :)
det här är underbart!

nu blir det en unge i minuten sen BB!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0