supervarma dag

vilket underbart väder! så otroligt varmt så jag smälter bort typ!
men nej man ska inte klaga :) bara njuuuuta!

lunchen med anita var ialla fall jättetrevlig som vanligt.. lite mer planer för våren!
jag åt ialla fall en god sallad idag..
tiden gick så fort, vi bara satt & pratade på--

sen gick anitas parkering ut..
jag gick hem ialla fall med ett gott rosévin & en ny mascara..
när jag kom hem gick jag direkt till coop & handlade det jag glömt.

så nu ligger rosévinet på kylning. jag tänkte nog börja lit med maten.
börja skära grönsakerna & så :)

köpte lite gott till kvällen..
det blev en toscabulle till daniel & en jordgubb&vanilj kudde till mig.
sen blir det krossad chokladglass med färska hallon. ljuuuvligt gott med färska hallon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0