Studentdagen

den 1 juni, ludwigs student.
dagen & kvällen var heeeelt kanon. alldeles bäst!

på skolan så stod vi med jennifer & hennes familj. jasmin skulle ju också springa ut :)
ludwig sprang ut som första klass så det var kul & skönt så slapp vi vänta haha.

vilken tur dom hade med vädret! det avr ju regn på morgonen men strax innan dom skulle springa ut så sprack det upp & blev kanon väder med strålande sol! så himla perfekt!
var kul ialla fall at få krama om lillebrorsan & ta massa kort!

när vi var klara på skolan så åkte jag med mormor & morfar & handlade lite & hem till dom & fixa lite.
sen åkte vi hem till mamma & pappa & hjälptes åt inför festen!

vi hade öppet hus från klockan två..
dom flesta kom väl runt tre fyra..
det var mycket folk & riktigt riktigt kul & trevligt.

jag åkte in & hämtade daniel runt fem tiden :)

jag & daniel kilade över till stenssons för att lämna presenter & gratta johan.
gud så kul det var! johan var lite på lyset kan man säga hah.
men det är så det ska vara en dag som denna!

vi fick med oss johan ner till oss ialla fall ett tag :)
kvällen & dagen & eftermiddagen var ialla fall perfekt.

mamma & pappa lyckades totalt!
ännu bättre än min student!
så det gjorde ni bäst!

runt åtta åkte jag & daniel med hem till tess & mats..
dit hade vi med oss två flaskor rosé & hade trevligt :)
blev allvarliga diskussioner om politik haha!

runt tolv tiden tog jag & daniel en taxi ner till flustret, där papap släppte in oss gratis..
där bjöd daniel ludde & parte på en redbull jäger!

det var riktigt kul att gå in där..
träffa alla luddes kompisar & gratta dom..
träffade på min jobbarkompis rickard.
han är ju för härlig haha!

vi hittade johan & honom satt vi med hela kvällen & hade kul.
riktigt jävla skoj hade vi!
lite för skoj kanske haha!

sus var ialla fall gullig & hämtade oss runt fyra tiden på morgonen :)

jag vill bara tacka alla fina personer som gjorde luddes dag!
den var heeeeeelt perfeket!


bästa mor & far. ni är så fina









































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0