picknick i stadsparken

picknicken med therese & malin var supermsyig :)
vi satte oss vid ån i stadsparken & åt gott & pratade..
malin fick gå tillbaka efter en timme. hon var söt & offra sin timmes rast för att picknicka med oss..

jag följde med therese hem för hon skulle hämta något..
sen skildes vi åt & jag gick till mamma..

vi kom precis hem från gränby..
så nu ska mamma & pappa packa i en sista väska..
sen åker vi om en timme typ..

ska åka & ställa mormor & morfars bil hos jonas & marie..
sen rullar vi mot arlanda..

planet ska gå 17.30 ikväll..
så vi kommer komma fram till kalymnos mitt i natten.
vi flyger ju till kos & tar båt därifrån över till kalymnos :)

ni här hemma i sverige verkar ju få lika fint väder som det är nere i grekland..
hoppas vi får fint väder ialla fall haha!

jag kommer inte att blogga nere från grekland :)



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0