kina&sushibuffé

lunchen med lisa var jättemysig & trevlig..
vi åt massa god mat, sushi & massa annat..
till efterrätt blev det friterad banan & glass!

lilla simone var med & hon var hur söt & snäll som helst.
fick den lilla tösen att skratta idag, eller le :)
sååå söt!!

sen mötte vi upp jennifer & kikade runt lite på stan..
runt ett gick jag hem till farmor..

försökte byta bort mitt pass för att slippa sjukanmäla mig, men ingen kunde.
jag mådde skit & hade ju feber imorse..

men jag gick ialla fall till jobbet & försökte..
men det kändes inte bra, usch, får panik av mina hostattacker i kassan..
lina var ialla fall gullig & sa att jag fick gå hem, dom fixade det.
snälla människor!

så nu är jag hemma..
ska proppa i mig medicin & te..





Kommentarer
Postat av: Chubby

<3

2011-06-25 @ 01:50:26
URL: http://Hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0