Kalymnos, Grekland 10-17 juni 2011

veckan i Kalymnos med alla fina har varit underbar.
veckan har gått så snabbt att jag knapppt börjat längta hem. bara saknat mina fina tjejer & min daniel..

vi har ätit sjukt god mat, vi har solat & badat, tagit siestor, myst på balkongen.
druckit drinkar, hängt på babis. åkt till telendos..

jag & marie har gått en timmes promenader varje dag & bestigit ett berg nästan.
redan har varit heeeeeelt underbar.

hemma nu i mitt lilla rum & här kommer massa bilder :)






























































































































































































































































Kommentarer
Postat av: Kajsa Granstedt

Hej hej vad spännande din blogg är! kommer definitivt läsa din blogg igen! :) Hoppas du har en rolig dag ;)

2011-06-29 @ 13:39:55
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0