27 juni, måndag

idag jobbade jag 6.50-11. jätteskönt & kort pass!
efter jobbet fixade jag lite saker på stan.. köpte lite grejer till resan & så..
jag har äntligen köpt mig en bra stadig & dyr axelbandslös bh!
var lite rea så fick den för 339 kr!
men den satt perfekt!

sen kilade jag till sushi 18 & köpte mat till mig & mamma..
sen vidare till luddes jobb för att hämta bilen..
marie hade hand om nycklarna så vi stod & pratade ett tag :)

vi alla som var i grekland har åkt på världens förkylningar & blivit sjuka haha!

nu ska jag duscha & fixa mig lite..
sen ska jag åka till stockholm till min älskling...

åker dit för att hämta hans resväska & ta hem den imorn..
sen ska jag växla in våra pengar!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för sushin och host medecin

2011-06-27 @ 16:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0