21 juni, tisdag

igår efter jobbet så gick jag, therese & malin till coffee house by george & fikade.
eller fika, de blev en kopp te mot min hals :)
vi satt ute & det kom världens regnskur, men det var mysigt..

jag tog 16.09 tåget mot stockholm & jag & daniel möttes upp närmre halv sex vid coop.
där handlade vi allt gott tills kvällen.

efter det gick vi hem & daniel duschade & fixade sig, sen gick vi upp till vällingby centrum & kikade runt..
daniel skulle hitta en skjorta & ett skärp..
hita hur mycket snyggt som helst, men han är ju sååå kräsen!
men det kanske bara är bra? haha.. jag köper ju allt jag tycker är sött!

det blev ialla fall lite shopping inne på clas ohlson & sen provsmakade vi nya mcflurry ballerina kalddkaka, supergod!

när vi kom hem skärde jag upp salladen & daniel började med alla sladdar & kablar & borrade igenom väggen..
han har ju satt upp min stora tv i hans sovrum, det blev riktgit bra!
så han har ordnat & gjort fint & dragit sladdar genom väggar :)

sen åt vi alla fall middag, en traditionell god kycklingsallad med sallad, gurka, avokado, tomat & fetaost..
till det lite baguetter med brieost.

mys tillkvällen hade vi vindruvor, biggaråer & naturgodis, riktig lyxkväll!
hur mysig kväll som helst!!
jag älskar verkligen dig!

vi skulle kolla på johan falk filmen i sängen, men daniel somnade såklart direkt typ, jag lyckades se det mesta men inte slutet haha..

nu är jag vaken, jag ska ta på mig kläder & tvätta av ansiktet sen går jag mot tbanan & tar tåget mot uppsala..
jag & lisa ska ses vid elva. jag ska bjuda henne på lunch som hennes present, lisa valde dragon palace!
det ä perfekt där finns sushibuffé också :)

efter det går jag nog hem till farmor innan jag börjar jobba, jobbar 16-21 ikväll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0