Gran Canaria, Playa del Inglés 29 juni - 6 juli 2011


Gran canaria var super!
vi har ätit ätit ätit & druckit..
badat, partat, slappat, åkt på båtutflykt, sett delfiner, jag fick en fet kackerlacka på mig & en fet bagge i håret..
ja vi har gjort en hel del..

första kvällen blev en riktig impuls partykväll men satan så kul vi hade!

sista kvällen åkte vi in till puerto de mogán.
en underbar vacker liten hamnstad..

vi åt middag på en restuarang i hamnen, jag åt tonfisk, ljuuvligt gott :)

tack för en härlig semester!

nästa gång jag åker till Gran Canaria blir över vintern!





































































































































































































































































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0