härlig måndag

dagen började med att jag fick vackra naglar av emelie!
trevligt att fixa nalgarna & prata massa :)

väl tillbaka i stan så mötte jag savitri & vi åt lunch på savitri & pratade en massa.
saker som hänt & massa roliga minnen!

runt två tog jag bussen till mormor & morfar där jag fick hjälp att boka resan..
sen skjutsade mamma mig till jobbet..
jobbade 16.30-19.30..

sen åkte jag till farmor & åt tacos :)
där var mormor, morfar & mamma & pappa.
så det var riktigt mys :)

hemma nu ialla fall.. ska kolla lite tv..
försöka komma i säng i tid..

börjar 6.50 imorn. & på onsdag & torsdag. men jag ska inte klaga.
jag får ju sluta tidigt så det känns skönt! :)





hon ville inte vara med men jag fick en bild & den tar jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0