Hälsingland, 21 juli - 24 juli

i torsdags så gick jag & daniel upp & duschade & åkte hem till mormor & morfar & lämnade en liten present & sen in till gränby & köpte present till emelie..
sen rullade vi mot ljusdal!
i bilen så sjöng vi & hade kul, jag sjöng som fan & daniel skratta, undra varför?

vi var väl framme i bäckan runt halv fyra tiden..
då blev det happy hour & bara umgicks :)

vi var många där uppe, typ 18 med småbarnen.
jag fick träffa lilla william, gud så söt han var.. så liten så..

fredagen var det dags att fira emelie & hennes 18årsdag i förväg.

vi hade ställt upp tält, ordnat fiskedamm, lite lekar & massa god mat & dricka!
det var helt enkelt party hela dagen!

fiskedammen för vuxna var småspritflaskor.
vi hade en rolig lek, tampongleken! lustigt nog var det bara killar i finalen haha..

dagen & kvällen var ialla fall riktigt lyckad & emelie fick fina presenter :)
av mig & daniel fick hon att hon ska gå & se på britney spears med oss den 16 oktober!!

lördagen
var lite lugnare :)
jag gjorde flygande jacob åt hela sällskapet!
med hjälp av ullis :)

igår, söndag, åkte dom flesta hemåt..
jag & daniel åkte till dollarstore & kikade.

sen mot järvsö till martin & therese. martins familj har stuga där :)
så det blev en fika med hans pappa som var trevligt :)

mindre trevligt blev det påvägen hem när bilen gick sönder.
tur att daniels familj & mormor & morfar kunde vända haha.
hjälpa oss att få bilen bogserad.
så det blev tåg för min, therese, martina & daniels del haha..

jag & daniel var hemma hos han runt 21.10.
då kikade vi på baksmällan 2, den var riktigt kul men inte lika kul som ettan!










































































































Kommentarer
Postat av: Emma

ååh jag vill också se Brittan!!

2011-07-25 @ 19:44:31
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0