8 juli, fredag

i onsdags runt tio så kom vi hem..
pappa hämtade mig & daniel på arlanda..
när vi kom hem fick vi lyxen att äta tacogratäng & ta ett glas rosé..

igår var vi här hemma & tog det lugnt. hjälpte mamma med mat till hnnes tjejmiddag..
runt halv tre kom mammas barndomkompis delia, jag har inte träffat henne sen jag var något år gammal..
så det var kul!

runt tre så åkte jag & daniel till singö..
nästan direkt åkte jag till grisslehamn igen & hämtade emelie.

när vi kom tillbaka så tog jag emelie & fanny cyklarna ner till badet..
emelie var den enda som badade haha..
var ialla fall mysigt att sitta på bryggan :)

kvällen blev lugn. vi kollade på tv & myste :)

imorse åkte daniel med micke runt fem, han var tvungen att hämta saker hemma..
så jag åkte från singö runt halv tolv.
åt frukost & tog det lite lugnt..

hemma nu ialla fall. ska åka in till stan om en timme typ.
jobbar 15-22.15 ikväll.. usch..


bilder & inlägg från gran canaria kommer sent ikväll :)

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0