29 juli, fredag

igår efter jag slutat 12.15 så mötte jag upp lisa & simone för lite lunch :)
vi gick till cupido där lisa tog sallad & jag sushi. sushin duger där haha!

så stor simone har blivit, så jäääkla söt nu när hon ler också hihi.
lisa & elias har riktigt fina barn dom :)

det blev en snabblunch men det var det värt jag har saknat lisa så mycket!
sen vidare till frisören!
jag blev mörk & fin i håret :)
anna fick ta en bit på lämgden så nu känns det kort haha..

jag kom till vällingby runt se tiden, då handlade jag på en gång.
sen hem till daniel & gjorde midag :)

det blev fläskfilé med en god sallad & baguette :)
till kvällen blev det film & natugodis & vindruvor :)

nu har jag vaknat & fixar mig!
jag ska upp till centrum & växla in pengar & sen ta bussen till hässelby & åka hem till anita på lunch :)
hon skulle göra lax & romsås med potatis, gud så gott!

sen åker vi till daniel tillsammans & hämtar bilen & åker till daniels jobb & hämtar honom!
sen ut mot älmsta där det är älmsatnatta!
vi får se hur kvällen blir :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0