26 juli, tisdag

lunchen med anita var trevlig.. efter maten så kikade vi lite i vällingby centrum..
jag köpte en randig baströja på gina & en tröja på rean..
sen skildes vi åt & jag tog tåget till uppsala..

pappa hämtade upp mig & vi håmtade mamma.
när vi kom hem åt vi falukorv & makaroner & gud så gott det var!

runt sju åkte jag & la familia in med lite grejer till mitt nya hem..
jag ska bo hos therese nu i några månader ju.

så vi kom hit & bar in lite saker..
alltså guuuuuud vilken jääkla fin lägenhet, bästa läget också! ååh så avis jag är på therese!
jag får ialla fall bo här ett litet tag ihih ;)

sen ååkte vi hem, jag & mamma kóllade på filmen burlesque, gud så bra den var!  love love love!

idag var jag uppe tidigt, har jobbat 6.50-15 idag..
efter jobbet så gick jag till lindex & shoppade trosor & strumpor haha..

nu är jag hemma hos therese, antar att "hem" kommer vara här framöver ett tag..
mötte therese & martin påväg hit ;) så dom kommer snart..

jag ska fixa mig, jennifer kommer snart hit..
jag, therese & jennifer ska ut ikväll & ta en drink & äta :)
förhoppningsvis blir det plock :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0