10 juli, söndag

igår efter jobbet så mötte jennifer mig..
vi gick hem till henne & hade en hel del att prata om haha!

sen satte vi oss på hennes uteplats & tände en massa ljus, suupermysigt!
där satt vi i varsin filt & tjattrade & åt jordgubbar & ananas, för jävla gott!

pratade & drömde oss bort om massa saker ;)

runt ett åkte jag hem ialla fall!

idag hade jag tänkt sola hela dagen, dom visade stor sol. men vart fan är solen?!
aja hoppas den tittar fram..

hade gärna varit med daniel & hans familj idag, dom ska åka & hälsa på den nya lill killen i familjen haglund. lilla william som han så fint ska heta :)

men jag måste ju jobba. känns tråkigt..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0