Nyårsafton!!!

igår kom jag & daniel till alice runt sextiden.
camilla & johan var redan där & hade börjat med all mat :)
vi åt en jättegod trerättersmiddag!!

alice hade vågat sig på en norrländsk förrätt från halv åtta hos mig som vi velat föra länge!
såååååååå god! här kommer vår meny!

Förrätt:
Norrländsk toast med rensteksröra & västerbottenost

Varmrätt:
Örtmarinerad fläskfilé med potatisgratäng & rödvinssås & sparris

Efterrätt:
Hemmegjord after eight glass.

alice lyckades såklart perfekt med maten!

jag hade ialla fall en av dom bästa nyår jag haft.
vi alla var så lada & hade så himla kul!
vi spelade spel, drack drinkar, sjöng singstar, sköt raketer, dansa & åt!
ja vi hade skitkul med andra ord!!

danniel & jag tänkte ta halv två bussen hem, för det var den sista som gick.
men vi blev kvar ändå & fick skjuts hem sen av eva istället!
runt fyra så gjorde vi nattmat. det blev julskinkemackor i ugn med västerbottenost, riktigt gott det med haha!

vi åkte in till stan sen ialla fall & gick upp till therese där hon, martin, sara & sandra var.
så där tog vi något glas & blev kvar ett tag :)

sen åkte väl jag & daniel hem runt sex på morgonen.

jag kan ialla fall säga att jag är riktigt nöjd med mitt nyår & det blev så lyckat!
TACK!

nu är det nytt år & nya tag, nya möjligheter!
nu lägger vi allt annat & allt gammalt bakom oss. nya härliga tider!





























Kommentarer
Postat av: camilla

HAHAHA spöket i mysteriet på greveholm! ;D bäst ju haha

jag hade så jäkla kul igår! tack tack tack tack för allt! love you <3

2011-01-01 @ 23:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0