lördagen

igår kom jag, therese & martin till daniel runt halv tre.
vi var hos daniel ett tag & tog det lugnt.
sen gick vi till vällingby centrum & kikade runt i massa affärer!
ialla fall jag & therese, killarna fick hänga på!

runt fem åkte vi in mot stan & gick till bowlingen, det var på sveavägen.
det var så himla kul att bowla, det är något man måste göra oftare!

det gick riktigt bra för oss alla, vet inte hur många strikes det blev totalt..
jag kom ialla fall sist, tyvärr haha.

efter bowlingen gick vi till jensens där vi bokat bord till klockan åtta.
så vi beställde in dricka & mat & satt & pratade.
jag åt en barbequemarinerad fläskfilé med pommes & deras egna sås & grillade grönsaker. det var jättegott!
efter maten slog vi på stort & tog mjukglassbuffén.
jättemycket såser & strössel & toppings att välja på!

vi hade ialla fall jättetrevligt, jag hade en av dom trevligaste kvällarna på ett bra tag:)
så tack för att ni gjorde min kväll!
vi pratade även om sommaren en hel del, så vi har en del att se fram emot :)

när vi var klara & proppmätta gick vi till stationen & therese & martin tog 23.11 tåget hem.
daniel & jag var hemma runt tolv.
sen kollade vi på film till typ tre på natten.

lördagen var ialla fall bäst! :)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0