...

det var inte bra mellan oss dom sista månaderna.
jag visste redan i maj att du hade bestämt dig, men jag blundade & ville inte inse.
jag vet inte vad det var som gjorde att det blev som det blev, det blev för mycket helt enkelt.
sommaren var redan dömd, jag visste att du skulle lämna mig, det är den där magkänslan man har.

men jag vet att han gjorde rätt i att lämna mig till slut.
vi behövde den där tiden ifrån varandra.
trots att vi setts under i stort sett hela hösten så behövde vi ses utan att ha krav på varandra.

& han gjorde rätt i att göra slut & att vi inte hade ett s.k "uppehåll".
vi behövde verkligen bryta helt.
jag vet nu i efterhand att han gjorde rätt, trots att det var tungt.

nu känns allt ialla fall jättebra, jag mår verkligen bra nu.
jag vet inte varför jag skriver det här & delar med mig.
men jag behöver skriva.

nu är det nya tag, vi båda har mognat & det här är något helt annat.
det här känns annorlunda.
det pirrar i hela kroppen hela tiden!

det är som att vara nykär, som ett helt nytt kapitel, ett helt nytt par, han känns som en helt ny kille haha!
fast det är samma fina daniel! :)






Kommentarer
Postat av: mamma

bara du mår bra så blir man glad

2011-01-10 @ 22:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0