8 januari, lördag, en underbar dag!

idag sov jag till tio, så skönt att sova ut!
sen under förmiddagen har jag bara tagit det lugnt.
jag har duschat, målat naglarna & sminkat mig & klätt på mig!

nu sitter jag här helt klar & ska strax åka & hämta upp therese & martin.
sen åker vi mot stockholm & ska först hem till daniel & visa hans fina lägenhet.

sen får vi se om vi åker in till stan & går runt & tittar eller bara går på i vällingby centrum, vi får se!
klockan 6 sen så ska vi bowla i stan!
ska bli så kul, jag har inte bowlat på typ tre år!

efter bowlingen ska vi ut & äta middag.
vi äter nog på jensens eller något sånt.
det kommer ialla fall bli en kanon lördag med två av dom bästa personerna i mitt liv, sen får martin haka på, han är rolig & trevlig han med hihi!

ha en trevlig lördag allihopa! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0