5 januari, onsdag

igår kom jag & jennifer till rimbo lagom till sista perioden!
vi hann se norrtälje göra ett mål.
matchen slutade 2-2!

efter matchen när jag & jennifer skulle till bilen & vänta på daniel så mötte vi dennis.
så vi stod & pratade med honom!
sen kom daniel & vi rullade mot stockholm!

det blev ett stopp vid statoil för att tanka & sen lite donken såklart haha!
sen åkte vi hem till daniel bara.

han har ju fått bord & stolar nu, gud så snygga!
det kommer bli så fint där när allt är klart sen!

imorse åkte vi & släppte av daniel vid hans jobb sen åkte jag & jennifer mot uppsala.
när jag kom hem duschade jag, nu har jag ätit frukost!

nu har jag också sminkat mig & är klar!
så nu ska jag ner på stan & möta upp mina ballerinor från stockholm!
vi ska gå på stan & äta lunch, blir nig sushi/thaibuffé :)

ikväll blir det middag med familjen hos jennifers familj, sen åker jag till daniel! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0