28 januari, fredag

idag har jag varit ledig.
jag sov till halv elva. det var så skönt att bara ligga i sängen & inte behöva gå upp.
så jag åt lite frukost.
kollade på tv & tog en dusch & fixade mig.

sen var jag tvungen att åka förbi daniels jobb & lämna hans tandskydd som han hade glömt till matchen ikväll.
tur att det inte är långt till hans jobb. & tur att jag hittar så jäkla bra här i trakterna ;)

när jag kom tillaka parkerade jag bilen & gick till vällingby centrum.
där mötte jag upp anita, daniels farmor.
vi gick till vällinge hus & åt lunch.

anita bjöd mig på lunch, hon är för snäll!
jag tog ialla fall sushi som jag har varit sugen på så länge.
anita var modig & smakade för första gången. men det var inget hon gillade.
det gjorde inte jag heller först, det är först nu jag lärt mig gilla det!

vi satt i alla fall i två timmar & bara pratade om allt.
allt som hänt sista månaderna.
så himla mysigt & trevligt!

anita är så stark också. hon har haft det tufft men hon kämpar på & är alltid lika glad & skiner som solen.
jag hade ialla fall en jättemysig dag med anita!
tack!

helt plötsligt kom vi på att anitas parkering gick ut.
så vi skildes åt.
jag gick in på hemköp & köpte med mig lite gott till mig själv.

nu är jag hos daniel igen.
ska bara ta det lugnt. kolla på tv & ligga i soffan, kanske kollar på någon film :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0