2 januari, söndag

igår gick jag & daniel upp & tog det lugnt, packade väskorna & åkte till mot stockholm!
när vi kom fram till vällingby så gick vi direkt & handlade mat på hemköp.

när vi kom hem till daniel så fixade vi lite & plockade upp lite ur kartonger.
sen la vi oss i soffan & myste framför tvn heeeela kvällen!

vi kollade på polisskolan & sen grown ups & sen taken.
alla tre är jättebra filmer!!!
en perfekt lördag efter två dagars party!
vi åt ju såklart tacos, gud så gott det var, det var ju ett tag sen nu, typ två veckor sen! :O

imorse åkte vi från daniel runt tio tiden.
sen skildes vi åt på centralen.

nu är jag hemma hos mamma & pappa.
blir nog här under dagen, sen ska jag träffa rebecca också & hela familjen ska över till stensson :)
sen ikväll ska jag hem till therese & sova! :)
MYYYYS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0