15 januari, lördag

GRATTIS VÄRLDENS FINASTE MAMMA PÅ DIN FÖDELSEDAG!

igår jobbaed jag 6.30-18.30, alltså 12 timmar.
gissa om jag var trött efter det ?

så jag åkte hem till mormor & morfar där familjen var.
åt middag & tittade på lets dance, supermysigt & trevligt!
vi blev kvar där till elva typ, sen körde jag hem :)

idag fyller mamma år, papap var gullig & kom in med frukost på sängen till henne.
hon fick också två thomas sabo berlockar som hon önskat sig!
jag ska ner & äta fruksot nu, sen ska pappa skjutsa in mig till lägenheten!

sen ska jag träna styrkamedel kl 10-11!
är taggad som fan!

efter det tar jag en promenad hem & duschar & fixar mig.
sen kommer daniel till mig! :)

vi ska väl kanske förbi systemet en sväng innan vi åker ut till mamma & pappa.
för vi kanske ska träffa camilla & johan ikväll i deras tillfälliga lägenhet :)

klockan fyra ska vi ialla fall vara här, då kommer lite släkt & stensson.
det kommer bli supermyyyys!
en bra lördag helt enkelt :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så härligt det var, snart är vi där igen

2011-01-15 @ 10:59:41
Postat av: Anonym

Tack gumman

2011-01-15 @ 12:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0