13 januari, torsdag

idag har jag jobbat 6.50-15, efter det så kilade jag iväg till friskis & körde ett SMpass!
efter det åkte jag bara hem.
sen kom anna hem precis efter & vi gick till ica & handlade lite!

sen när vi kom hem blev det tacos till middag, mmmmm!
& en massa massa tjejsnack hiihih!

nu myser vi vid tvn.
vi har köpt halkidiki oliver som kvällsgott, & lite naturgodis! :)

jag ska ialla fall hoppa in i duschen nu!
sen ska jag bara kolla på tv.
ska försöka komma i säng tidigt.

min chef ringde, jag skulle börjat 9.30, sen för börja 6.30 istället & plocka varor!
men imorn är det fredag då är det okej!!
och sen blir det en mysig helg, daniel kommer till mig & vi ska fira mamma! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0