10 januari, måndag

igår hade daniel & jag en supermysig kväll & dag :)
vi kollade på filmen eragon. daniel har alltid haft den filmen men jag har total vägrat kolla på den.
men igår kollade vi på fyran. & den var ju faktiskt bra! :)

imorse släppte jag av daniel vid hans jobb & sen åkte jag mot uppsala.
jag åkte till ica innan & köpte hem lite frukost.
blev baguette & yoghurt & jucie :)

idag är jag ialla fall ledig.
har ingen aning vad jag hittar på.
kanske blir träning med jennifer!

vill nog försöka träffa mamma & pappa också, saknar faktiskt dom!
så jag åker kanske ut till dom :)



ni är fina!



Kommentarer
Postat av: mamma

vilken härlig bild från Grekland, där var det Nice, man längtar tillbaka.

Skönt att ha dig här ikväll och få träffa dig lite,

2011-01-10 @ 22:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0