Fredagen

fredagen var kanon!

jag gick upp, fixade mig, städade lite hos daniel.
sen gick jag till vällingbycentrum & mötte upp anita för lite lunch.
så jag tog en sallad & vi satt bara & pratade & hade det revligt!

efter det åkte jag in mot stan för att göra en sak, & den gick jättebra!!
så nu är det typ bara att köra!!!! one step closer! ;)

daniel mötte ialla fall upp mig utanför när jag var klar!
sen tog vi tåget mot uppsala!

där mötte vi camilla & johan.
daniel & johan fick ta sig en runda på systemet & jag & camilla gick & handlade mat!
efter det tog vi bussen hem till mig!

när vi kom hem hit tände vi ljus & gjorde mysigt & började med maten.
jag gjorde skagenröran!
daniel fick sin present av camilla & johan också, den var lite sen hhaha.
gud så glad han blev, ÄKTA daniel, perfekt för han. han fick en potty putter haha. gissa vad det är?!

sen åt vi ialla fall allt gott!
menyn var följande:

Förrätt

Västerbottentoast med hemmagjord skagenröra

Varmrätt

Potatisgratäng med fläskfilé, sallad & tre såser!

Efterrättt

Vitkladdkaka

så allt det där satt jättefint i magen!
vi orkade inte äta chipsen sen haha!

vi satt ialla fall & drömde oss bort & pratade en massa om gran canaria.
ingen förstår nog hur jävla bra vi kommer ha det!!!

camilla & johan åkte ialla fall hem runt halv två!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0