arlanda? JA TACK!

jobbmässanarlanda var kul. jag & therese gick runt & pratade med i stort sett alla.
arlanda är verkligen ett ställe jag skulle vilja jobba på! :)
så mycket olika människor, så stort!
men visst skulle det ta på psyket & se alla åka iväg haha. ialla fall i början kanske?

vi var ialla fall klara halv tolv. så vi gick till donken & åt lunch.
sen tog vi upptåget, men åt olika håll. jag till upplands väsby & therese till uppsala!

jag provade en annan väg hem.
& det gick bra. men det tar ju tid att åka eftersom man måste byta flera gånger.
när jag kom till vällingby gick jag in på hemköp & köpte lite smågrejer & sen sub way till daniel.

efter det gick jag hem till daniel.
vi kollade på en ganska sjukt film. har någon hört talas om norska dokumentärfilmen trollhunter?
ja, det är sant. en dokumentär om troll. jag vet inre vad jag tror ialla fall. men kolla på den!
vi var jätterädda i början, men inte när vi såg hur trollen ser ut.
påminner typ om blair witch project, samma typ av film, tre studenter som filmar.
kolla på den!

nu har vi precis ätit middag.
slängde ihop en pastasås med bacon, champinjoner, tomat&basilikasås, matgrädde, lök & vitlök.
det blev smarrigt! 

jag kikar på halv åtta hos mig nu.
daniel tar ett bad, nehe?

ska tända lite mer ljus. sen blir det mys vid tvn med vitlöksbröd & chilinötter.
mmmmmmmmmmmmmyyyyyyyyyssss!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0