9 februari, onsdag

måndagskvällen med therese var supermysig.
var ju så länge sen vi sågs!
vi pratade en massa & åt en jättegod cheesecake som hon & martin hade gjort.
cheesecake & varma hallon, mmmmmmmmm!

igår jobbade jag 6.50-15.
efter det åkte jag till farmor & tjejerna & tog det lugnt. kollade tv & åt middag.

runt sex åkte jag till norrtälje. var framme strax efter sju.
då mötte jag upp emelie, micke & kalle.
sen kollade vi på daniels mtach.

det var derby, norrtälje mötte rimbo!
gud vad med folk, alltså jag har inte sett så mycket folk i en ishall typ hahah!
440 personer, är inte det mycket för typ två små bonnhålor haha?!

matchen slutade ialla fall 4-3 tillslut, det blev spännande in slutet när norrtälje gjorde tre mål efter att ha legat under med 4-0.
daniel gjorde första målet!

efter matchen åkte jag & daniel hem till honom & la oss i sängen direkt.

idag har jag sovit ut, sov till typ kvart över nio.
så sköööönt! så jag ska bara ta det lugnt idag. jag ska duscha & fixa mig.
jag kanske går till vällingby centrum & tittar i affärer.

fick ett sms av daniel också att han nog kommer hem runt lunch. han är inte pigg alltså, igår mådde han inte alls bra..
så vi får se när han kommer & vad vi gör. blir nog bara hemma isåfall.
annars hade vi lite andra planer. men vi får se hur han mår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0