3 februari, torsdag

igår på kundkortskvällen var det mycket folk & jag var riktigt trött när jag slutade.
så jag gick hem till farmor & sov!
åt en kvällsmacka & pratade med daniel & sen somnade jag.

idag jobbade jag 6.50-16.
helt sluuuuuuut efter jobbet.
pappa hämtade upp mig & vi åkte hem.

vi åt middag hela familjen, mysigt! inte ofta man gör det när man flyttat hemifrån, var ju dock mer än ett & ett halvt år sen haha, men ändå!

sen gic kjag hem till stensson.
där jag träffade rebecca.
sen kollade vi tv med sus bara & drack te & myste.


nu ska jag ta mig en varm dusch & sen mysa med sjuka mamma i soffan hela kvällen!
ta på mig en morgonrock & lägga mig under täcket, uuuuuunderbart!
får se om jag orkar kolla på allt för min syster om börjar runt elva.
den är ju så bra & sorglig!


mamma & jag på Villa Romana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0