27 februari. söndag

igår jobbade jag 12-19.30.
sen möttes jag, daniel, therese & martin & gick till dragon palace & åt lite sushi&kinabuffé :)
vi satt & pratade & hade kul.

sen gick vi mot bowlaget där vi skulle bowla.
men vår bana funkade inte så vi fick gå.
vi kunde väntat en timme men det orkade vi inte.

vi gick till oasia & tog en drink & sen till therese ett tag bara.
kvällen blev inte som vi tänkt men var mys ändå :)
jag & daniel tog en taxi hem runt halv ett!

idag har jag & daniel tagit ett varmt bad & gjort hamburgare hemma till lunch.
sen började jag jobba klockan två så då åkte daniel hem.

så jag har jobbat 14-19.30 idag.
kom hem innan åtta.
så nu kollar jag på solsidan, äter en grandiosa pizza.
sen blir det lite naturgodis.

det här har blivit en svullohelg, lika bra att slutföra den ;)


nu blir det tv hela kvällen, ska försöka komma i säng hyffsat i tid eftersom jag börjar 6.50 imorn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0