21 februari, måndag

lördagen var supermysig på båten! jättegod mat & trevligt sällskap.
när vi kom hem blev det melodifestivalen. alltså, eric saade. BÄSTA LÅTEN!!!!!!!
sååååååååå bra!

igår så åkte jag & daniel runt tolv tiden. hann hälsa på brita & bertil när dom kom.
sen åkte vi till norrtälje & hämtade upp dennis & sen åkte vi till vallentuna där killarna hade match!
jag satt ensam & kollade med en film , en jävla massa kläder, en gott & blandat påse & en dricka.

daniel spela bara halva matchen, sen skada han sig.. usch är läskigt att se.
men det gick ialla fall bra!
jag kollade sista perioden med helen, dennis mamma. så jag var inte helt ensam haha.

innan vi åkte hem till daniel sprang jag in på coop & köpte lite mat.
träffade på jennifer därinne!

när vi kom hem så åt vi kycklingsallad, mm så gott.
msyte framför tvn med solsidan. robin hood & big brother!
sen gick vi & la oss :)

idag har jag jobbat 9.30-19.15.
efter det hämtade jag upp ludde & hem hit till mami & papi.
har ätit middag. skulle kolla på tv men somnade. jag fryser som jag vet inte vad.

åker in tidigt imorn till farmor & sover.
kommer tydligen hit hantverkare, då vågar inte jag vara här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0