18 februari, fredag

nu har jag vaknat & sitter & kollar på nyhetsmorgon. det är mysigt att kika på det tycker jag!
jag ska ialla fall äta lite frukost nu & ladda upp inför träningspasset.

jag & therese ska på cirkelfys.
inte ett av mina favoritpass, mer thereses favoritpass haha.
men det går fort & är bra träning så vi kör på det ;)

efter träningen går jag hem till farmor & fixar mig & lämnar lite grejer & sen möter jag upp therese innan jobbet, eftersom hon också jobbar idag.
idag är vi jag, therese, ulrika & tanja, det blir ju en kanonkväll på hemköp då!
jag stänger ialla fall ikväll!
sen åker jag nog hem till mamma & pappa!


ferial, jag, tanja & ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0