11 februari, fredag, SNÖKAOS

ja herregud rubriken säger allt.
jag ska inte vara sämre än någon annan & ta upp kaoset.

imorse skulle jag åka runt sju till uppsala. jag skulle börja jobba halv tio.
jag hörde & såg typ tre bilar som kört fast påväg till bilen.

sunny hade minst, då ljuger jag inte, minst en meter snö över hela bilen!
det var bara att börja ta bort allt.
jag fick ialla fall igång bilen & skulle åka & tanka .

då har två långtradare kört fast på uppfarten till macken.
jag fick panik, jag stod i mitten.
jag ringer mamma & gråter, vet inte varför men fick panik haha.

ringer min chef & sen daniel, ber han komma ner för jag kört fast.
sen fick han putta bilen typ åtta gånger.
heeeeeelt sjukt. totalt igensnöat.
typ en dm snö på hela vägarna.

orkar inte skriva allt.
men det var bara att ställa bilen på första bästa ställe. kom inte iväg.
så får säkert pbot, men det skiter jag i!

jag vågade inte ta bilen hem så mamma & daniel bad mig vända.
sen kom jag inte i till stationen pga bussar & tbanor.
så det blev inge jobba idag för min del.

så jag har varit & handlat till daniel eftersom han inte är bra än.
jag ramlade typ två gånger, det var snö upp till låren haha.
helt galet altså! höll på att blåsa iväg!

vi har ialla fall bara legat vid tvn & daniel har kollat på robin hood, jag har somnat.
lunch har vi hunnit med.

jag ska ialla fall försöka ta mig hem senare med sunny.
jag börjar jobba 8.30 imorn.

jag kan säga att jag alltid älskat vintern & tycker den är mysig. vilket jag gör.
men nu börjar jag bli lite, lite lite less.
vill ha en tunn jacka eller bara en kofta över.

ha fina vårkläder. ååååh vad jag längtar.
så kom nu våren, KOM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0